Een op maat gemaakte website met onderscheidende huisstijl en visuals voor Rafina en Triporteur, gericht op hun specifieke doelgroepen en producten - Rafina

Een op maat gemaakte website met onderscheidende huisstijl en visuals voor Rafina en Triporteur, gericht op hun specifieke doelgroepen en producten

  • Websites
  • Content creatie
  • Branding
  • Bedrijfsreportage
  • Productfotografie

Voor Rafina ontwikkelden we een website die de twee afdelingen van het bedrijf – vleeswarenexpert Rafina en kaasverdeler Triporteur – harmonieus samenbrengt. Met een onderscheidende huisstijl en doelgerichte landingspagina's voor beide merken, wisten we elk doelpubliek optimaal te bedienen. Het resultaat is een visueel sterke website waarin de rode hoofdkleur en blauwe accenten een smaakvolle balans creëren.

Integraties

Craft CMS
Google Tag Manager

Markt

Nationaal
B2B

Bouwjaar

2024

Rafina 2
Case Rafina 3

Vanaf de eerste kennismaking was het duidelijk dat BOA de juiste partner was voor zowel digital als print. Na een grondige voorbereiding werd onze nieuwe huisstijl ontwikkeld. Nieuwe catalogi, nieuw corporate beeld en nieuwe website stonden op de planning. Alles werd afgewerkt binnen de afgesproken tijdspanne en budget. De start van een lange samenwerking…

Dieter Handsaeme, Commercieel Manager - Rafina

Rafina 4
Rafina 5
Rafina 6

Smaakvolle beelden voor een krachtige online presentatie

Om de producten van Rafina en Triporteur tot hun recht te laten komen, organiseerden we professionele food fotografie in onze studio. Daarnaast legden we de unieke sfeer van het bedrijf vast tijdens een reportage ter plaatse. Het resultaat: beelden die perfect aansluiten bij de nieuwe huisstijl en de website versterken met een authentieke en smakelijke uitstraling.

Rafina 7
Rafina 8

Contact