Digitale strategie en website voor Devagro met herkenbare fotografie en focus op HR - Devagro
Digitale strategie en website voor Devagro met herkenbare fotografie en focus op HR
- Strategie
- Websites
- Content creatie
- Branding
- Bedrijfsreportage
- Copywriting
Devagro is een aannemer die gespecialiseerd is in wegenwerken, grondwerken, afbraak van gebouwen en sanering van vervuilde gronden. Daarnaast hebben ze ook nog een eigen betoncentrale. Het is een sterk familiebedrijf dat doorheen de jaren enkel maar gegroeid is. Om die groei kracht bij te zetten en hun verhaal futureproof te maken, klopten ze aan bij BOA. Na een strategisch voortraject werd er een volledig nieuwe visuele identiteit en digitale strategie ontwikkeld.
Integraties
Markt
Bouwjaar
Live website
Een nieuwe website
Het speerpunt van die digitale strategie werd een nagelnieuwe website. Daarvoor werd sterk ingezet op zeer specifieke en herkenbare fotografie. Bovendien was het HR-verhaal een belangrijk onderdeel van de strategie en dus ook van de to the point website die overzichtelijk en toch stoer is.
Dankzij de expertise en frisse ideeën van BOA hebben we intussen een corporate branding en website die onze verwachtingen overtreffen. Echt top om samen te werken met zo’n toffe professionals, die er een succesverhaal van hebben gemaakt. Zowel onze klanten, leveranciers als werknemers spreken vol lof over onze rebranding.
Dirk Vervaeke, Financieel Directeur - Devagro
Contact